سفارش تبلیغ
صبا ویژن

pishgamanasia

نظر

 

 

تحریم : فقط مختص ایران و چند کشور دیگر است .در حال حاظر ما از ایران به راحتی نمیتوانیم از خیلی از سرویسهای اینترنتی به خاطر

تحریم استفاده کنیم . سوال این است چه تضمینی وجود دارد که کاربران ایرانی در صورت دسترسی به ابر شبکه ای و قرار دادن اطلاعات

خویش در این سیستم یکباره به خاطر سیاستهای بین المللی از دستیابی به اطلاعات خودشان باز نمانند؟ پاسخ : استفاده از سرورهای

ایرانی است وشرکت پیشگامان آسیا مفتخر است بعنوان شرکتی پیشرو این سرویسها را در اختیار مشتریان خود قرارداهد    .

 

 

 

www.pishgamanasia.com

07132346102

https://t.me/pishgamanasia

09197240864


نظر

 

 

تضمین حفظ همیشگی اطلاعات : بله ما اطلاعاتمان را در ابر قرار میدهیم و دیگر کپی از آنها را در جایی نداریم این فلسفه وجودی ابر شبکه ای محسوب میشود و خب آیا شرکتها اطلاعات ما را برای همیشه حفظ می کنند ؟ ما وقتی قرار است اطلاعاتمان را بر روی ابر شبکه ای قرار بدهیم پس نیازی به کپی داشتن از اطلاعات نداریم چون ما میخوایم کارهایمان راحت تر بشود و از هر جای دنیا به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم و این یکی از دلایل نقل مکان کردن به ابر محسوب میشود .شرکتهای پیشرو در این زمینه ادعا می کنند که سرورهای عظیمی رو برای نگهداری اطلاعات کاربران تهیه می کنند و روز به روز هم به این تعداد افزوده میشود و از کلیه اطلاعات کاربران بک آپ گرفته میشود تا در مواقع بحرانی هیچ آسیبی به اطلاعات وارد نشود .


 


www.pishgamanasia.com

07132346102

https://t.me/pishgamanasia

09197240864


نظر

دغدغه ها و پاسخ به سوالات شبکه های ابری:


  • حریم شخصی : مهمترین بحث در زمینه شبکه های  ابری حریم خصوصی افراد محسوب میشود چون افراد کل اطلاعات خودشان را در ابر آپلود می کنند و برای دسترسی به آنها به ابر متصل میشوند.

  • در اینجا سوال پیش میاد که آیا اطلاعاتی که ما تو ابر شبکه های قرار میدهیم امنیت دارد و کسی غیر از ما به آنها دسترسی پیدا میکند یا خیر؟ هیچکس دوست ندارد اطلاعاتش دست سایرین بیفتد. ممکن است این اطلاعات عکسهای خصوصی افراد ،اطلاعات مالی شرکت ها و یا فایلهای معمولی باشند اما به هر حال اطلاعات شخصی جز حریم خصوصی افراد محسوب میشود و دسترسی غیر مجاز سایرین به این اطلاعات اصلا خوشایند نیست. البته پنهان نیست که استفاده از اینترنت عمومی توسط ارائه دهندگان سرویس خطر بزرگی است که ارائه دهندگان می‌توانند با ارائه یک شبکه خصوصی آن را برطرف نمایند    .

 

 

 

www.pishgamanasia.com

09197240864

https://t.me/pishgamanasia

07132346102

 


نظر

 

 

 

 

نرم‌افزارهای تحت وب پیشگامان آسیا نوع خاصی از نرم‌افزارهای «کلاینت و سرور» هستند که روش طراحی و توسعه آنها نسبت به نرم افزارهای ویندوز مدرن و قویتر است، نرم‌افزار تحت ویندوز روی کامپیوتر کاربر نصب می‌شود، درحالی که نرم‌‌افزار تحت وب پیشگامان آسیا روی سرور قرار گرفته و کاربران با استفاده از مرورگرهای مختلف مانند (گوگل کروم، فایرفاکس و...) به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

برنامه های تحت وب از یک هسته پایدار بهره می‌برند و با تغییر در عملکرد یا به‌روزرسانی هسته اصلی، این تغییرات برای تمام کاربران در سطح شبکه جهانی اینترنت اعمال می‌شود. سرعت دسترسی به نرم افزار تحت وب یا از سرعت و عملکرد بسیار بهتر و مطلوب تری برخوردار است و می‌توان با استفاده از تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ و یا هر دستگاهی که اجازه باز کردن صفحات اینترنتی را می‌دهند مانند تلویزیون‌های هوشمند از قابلیت‌های آن بهرمند شد.

 

 

 

www.pishgamanasia.com

0713346102

https://t.me/pishgamanasia

09197240864